Τρόποι πληρωμής
1. Πληρωμή με αντικαταβολή
Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στον χώρο που μας έχετε δηλώσει, πληρώνετε στον μεταφορέα το αντίτιμο. Η μέθοδος αυτή ισχύει για όλες τις περιοχές της Ελλάδας εκτός ελαχίστων εξαιρεσεων.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 1.500€ προς ιδιώτες, και 3.000€ για επαγγελματίες / επιχειρήσεις θα πρέπει υποχρεωτικά να εξοφλούνται μόνο με α) κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό ή β) έκδοση επιταγής ή γ) χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
2. Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας
Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας, να την επεξεργαστούμε και με την ολοκλήρωση της να σας ειδοποιήσουμε (τηλεφωνικώς ή με e-mail) για την παραλαβή της από το κατάστημά μας στον Γέρακα Αττικής, οδός Βιζυηνού, αριθμός 11, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από 8:00 έως 16:00.
Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή.
3. Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να προεξοφλήσετε την παραγγελίας σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
Παρακαλούμε όπως μας στείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210-6611798 ή στο e-mail: info@vet-circle.gr. Παραγγελίες για τις οποίες λαμβάνουμε αντίγραφα τραπεζικής κατάθεσης έως την 9 π.μ. μπορεί να αποσταλούν την ίδια ημέρα.
Μεταφορά-Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής
Τα εμπορεύματα μπορούν να σας αποσταλούν με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
1. Εταιρείες Ταχυμεταφορών (Courier)
Ο καλύτερος τρόπος αποστολής για προϊόντα που χρειάζεστε άμεσα. Σε περιπτώσεις που η εξόφληση γίνεται με αντικαταβολή, η παραγγελία αποστέλεται με την SPEEDEX. Λόγω συνεργασίας μας με την εν λόγω εταιρεία εχουμε καταφέρει ανταγωνιστικές τιμές όσων αφορά το κόστος των μεταφορικών. Εαν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε δικής σας εταιρεία ταχυμεταφορών θα πρέπει να έχει προηγηθεί τραπεζική κατάθεση της αξίας της παραγγελίας, ή να ενημερώσετε την εταιρεία ταχυμεταφορών οτι θα κάνει αγορά των προϊόντων (αντικαταβολή).
Σε κάθε περίπτωση τυχόν έξοδα αντικαταβολής και αποστολής βαρύνουν εσάς.
Εάν, κάνετε την παραγγελία σας έως τις 15:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ίδια ημέρα, υπό την προυπόθεση ότι όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και δεν υπάρχουν κωλύματα.
Σημείωση: Για τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται την Παρασκευή υπάρχει η δυνατότητα να παραδοθούν απο την εταιρία ταχυμεταφορών το Σάββατο με επιπλέον χρέωση.
2. Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ)
Ο πλέον διαδεδομένος τρόπος αποστολής για παραγγελίες πολύ μικρού όγκου και βάρους στις οποίες δεν επείγει η παράδοσή τους. Για την επίτευξη χαμηλότερων εξόδων, πρέπει να συγκεντρωθεί ορισμένος αριθμός παραγγελιών και να αποσταλούν μαζικά. Ο μέσος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας σε κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ είναι 7 ημέρες.
3. Πρακτορεία μεταφορών (Λοιπές περιοχές Ελλάδας)
Ο πλέον συνηθισμένος τρόπος αποστολής των εμπορευμάτων μας πανελλαδικά.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής μόνο έως το πρακτορείο μεταφορών στην περιοχή των Αθηνών. Τα λοιπά μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Ο σύνηθης χρόνος επεξεργασίας και αποστολής μίας παραγγελίας από την εταιρεία μας έως τα πρακτορεία μεταφορών είναι 1 ημέρα για παραγγελίες που καταχωρούνται έως τις 14:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, υπο την προυπόθεση ότι όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και δεν υπάρχουν κωλύματα.
Κατόπιν της παράδοσης της παραγγελίας στο πρακτορείο μεταφορών, την εταιρεία ταχυμεταφορών ή τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του πελάτη.
Καθυστερήσεις
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς, η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες της εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας, κλπ.
Σε κάθε περίπτωση τυχόν καθυστέρησης, η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος. Μολονότι η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να ανταποκριθεί στην ανάγκη σας για ενημέρωση σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά με κάθε δυνατή πληρότητα και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε καταβάλει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.